İtalya-Venedik

Milano'dan Venedik'e geçişi en ucuz olan tren yoluyla yapmak istedik. Fakat tren istasyonuna gittiğimizde atm makinelerine benzer makineler gördük ve fiyatlarda yüksekti. Bir arkadaşımız bu böyle olmaz eğer bu fiyatları ödersek gezi sonunda planlanandan çok daha fazla para ödemiş olacağız dedi ve gişe sırasına girdi.Tabi ben yanından yoktum onun söylediğine göre öğrenci olduğumuzu ve en ucuz bileti almak istediğimizi belirtmiş.Gişe memuru da direkt değil aktarmalı bilet vermiş.Trenin cihazdaki fiyatı 32 Euro iken biz 19 Euro'ya bileti aldık.Hep cihazdaki parayı ödeseydik ben gezinin son ayağında böbreği satılığa çıkarırdım :)

Venedik'e vardığımızda akşam üzeri olmuştu ve o gün Venedik'te Halloween tatiliydi. Venedik her ne kadar aşıklar kenti olsa da biz öğrencilere pek hitap eden bir yer değil. Otel ve hosteller pahalıydı. Tabi biz birde Halloween'da orada olunca geceyi dışarıda konaklama kararı aldık.

Üste gözüken yer San Marco meydanı saat gece 2 civarlarında o sağ taraftaki sandalyelere oturup saatin ilerlemesini bile bekledik. Çünkü gece boyunca gezme fikri başta iyi gibi gözükse de bir yerden sonra yorucu ve sıkıcı bir hal alıyor. Çünkü Venedik öyle çokta düşündüğümüz gibi büyük bir yer olmadığının farkına vardık. Yanılmıyorsam iki buçuk- üç saat gibi bir sürede yayan şekilde Venediği bitirmiş olduk.
Sabah 5 gibi tren garına gidip saat 8 de olan tren vaktine kadar bekledik.
Tabi gezilecek yerler var fakat biz gece gezdiğimiz için fotoğraflarla gösterme gereği duymadım. Yine de siz nereler gezilir derseniz şuradan bu bilgiye ulaşabilirsiniz:

Tren saatini bekliyorum gözlerim kapalı...

Bir sonraki yazımda görüşme üzere ;)